Sayın İlgili çok Acil Lütfen

YelkensizGemi

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
33
Şehir
Diyarbakır
Ad Soyad
Ümit BAKIR
Meslek
Muhasebe
İkametgah
Diyarbakır
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
#1
Merhaba lütfen çok acil güvercinimi kaybetmek üzereyim. Genta 80 Dekortsuyu Straptomisin karıştırıp kuşumun ayak bileği kısmına ur olan kısıma 5cc uyguladık. Kuşum ilk esnada bıraktığım gibi kalkıp çekim yaptı takla vurdu sonra yere kondu ve sersemledi bayıldı ve şuan ölü gibi yatıyor kalbi atıyor ne yapmam lazım sanırım doz fazla geldi lütfen bana acil dönüş yapabilirmisiniz. Konu ile ilgili bilgi aradım bulamadım nereye danışabileceğim konusun da bir fikrim yok lütfen acil olarak bana haber verirmisiniz iletişim numaram sistemde var nolur lütfen bana dönüş yaparmısınız çok acil. Lütfen Allah rızası için
Kolay gelsin iyi yayınlar.
 

Hasip

Yönetici
Site Genel Yöneticisi
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
487
Beğeniler
34
Puanları
46
Yaş
35
Ad Soyad
Hasip Tosun
Meslek
Bilgisayar
İkametgah
Afyon
Yetiştirdiğim Irk
Adana
Diğer Irklarım
Hünkari
#2
Ah be canım kardeşim herşey ortada aşırı dozda ilaç vermişsin. İnş. kuş ölmemiştir.
 

gencoahmet

Yönetici
Yardımcı Admin
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
873
Beğeniler
28
Puanları
28
Yaş
68
Şehir
İstanbul
Ad Soyad
Ahmet Kayabaş
Meslek
Emekli
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Saya
Diğer Irklarım
Tip(Portakal Renkli) Siyah Macar Sarı Posta
#3
Canım kardeşim genta yı anladım dekortuda anladım suyunu anlamadım strotomsini de anladım 5 cc neyin 5 cc onu anlayamadım İnsilün iğnesinin 5cc olması lazımdı yazılanları tam okur iseniz anlarsanız hayvanları telef etmemiş olursunuz o hayvancağıza fazla oranda vurmuşsunuzdur baygınlık geçirmiş ağır gelmiştir düzelir selamlar.
 
Üst