Duyuruyu Kapat
Sevgili ziyaretçilerimiz sitemize üye olmadan konulara yanıt verebilir veya konu açabilirsiniz.

Hacı Sefer Abi

'Paçalı Dönekler, Salanikler, Yugoslovya Dönekleri' forumunda kemal tarafından 23 Kasım 2009 tarihinde açılan konu

  1. şevket16

    şevket16 Kayıtlı Kullanıcı

    56
    0
    0
    Yaş:
    37
    Katılım:
    7 Aralık 2010
    Şehir:
    Bursa
    Ad Soyad:
    şevket kama
    Meslek:
    tekstil
    İkametgah:
    Bolu
    Yetiştirdiğim Irk:
    Dönek
    dönüş izledim tabi ama sakın beni yanlış anlama ben bir yorum almak amacıyla sordum sanki paçasızlar daha devirli oluyo bizde de keyif veren paçalı kuşlar var ben paçalı olanda iş yok demedim saygılar..
     

  2. şevket16

    şevket16 Kayıtlı Kullanıcı

    56
    0
    0
    Yaş:
    37
    Katılım:
    7 Aralık 2010
    Şehir:
    Bursa
    Ad Soyad:
    şevket kama
    Meslek:
    tekstil
    İkametgah:
    Bolu
    Yetiştirdiğim Irk:
    Dönek
    kemal kardeş ben paçasız derken izmir kuşlarından bahsetmiyorum ama beni yanlış anlam ben paçalı olanlar kötü demedim sonuçta bizde paçalı dönek bakıyoruz ayrıca hacı sefer abinin kuşalrının soyuda var burada onların dönüşü hepimizi mest ediyor saygılar
     
  3. kemal

    kemal Kayıtlı Kullanıcı

    512
    0
    0
    Yaş:
    36
    Katılım:
    29 Mart 2008
    Meslek:
    kuyumcu
    Şehir:
    İstanbul
    Ad Soyad:
    Kemal Tüfekçi
    Meslek:
    kuyumcu
    İkametgah:
    İstanbul-I (Avrupa)
    Yetiştirdiğim Irk:
    Saya
    aleyküm esselam başüstüne..
    sen paçasız derken ben izmir döneklerini anladım kusura bakma senin paçasız dediklerin tetova(kalkandelen)dönekleri daha devirli oluyor derken dün Nevzat amca nın bi ladikası döndü çok devirli dönüş çıkardı ..aynı mekanda ibrahim amca nın dönekleri var mesela onların kide karışık tetova dönekleride var normal döneklerde var.. karışık bence eşleştirmeler yapılmış o kuşlar kendi aralarında bilemiyoruz tabi evveliyatını tam olarak nasıl eşleştirmeler yapılmıştır diye..
     
  4. aliosmanaltan

    aliosmanaltan Kayıtlı Kullanıcı

    19
    0
    0
    Yaş:
    38
    Katılım:
    14 Aralık 2010
    Şehir:
    İstanbul
    Ad Soyad:
    aliosmanaltan
    Meslek:
    tekstil
    Yetiştirdiğim Irk:
    Baska
    abi bir cift pacalı döneğim var fakat kuşlarım makasta yavru alınca kanatlarına cekcem benim kuş merakım kücüklükten beri vardı tam bu işi kavramaya başlamıştım kuşlarım calındı!bende bırakmıştım ama şimdi yeniden başladım bu kuşları ucurmaya başladımda nelere dikkat etmeliyim kacırmamak için!bunlar diğer dönekler gibi her parıltıya inmedikleri söyleniyor doğrumu!teşekkürler..
     
  5. yücelgüvercin

    yücelgüvercin Kayıtlı Kullanıcı

    14
    0
    0
    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Ad Soyad:
    yücel yurttanır
    Meslek:
    elektrik tesisat
    İkametgah:
    Amasya
    Yetiştirdiğim Irk:
    Saya
    helal olsun kuşların güzel kümesinde muhteşem teşekkürler hacı abi
     
  6. Anonymous

    Anonymous Misafir

    0
    0
    0
    Haci sefer ( sefer bayraktar ) abinin kuslari gercekten cok kaliteli kuslardir elimde 3 adet donegi var ve mukemmel donus e sahipler kalite asla tesaduf degildir
     

Bu Sayfayı Paylaş